לראשונה: פעילת BDS לא הורשתה להיכנס לישראל

דרעי: אישור כניסת פעילים כמו פירי הוא למעשה חיזוק הפעילות הפסולה שהיא וחבריה מקדמים ואין לי כל כוונה לתת לזה יד. אשתמש בכל סמכות שבידי כדי למנוע פגיעה בישראל
איתי גדסי 1 Comment on לראשונה: פעילת BDS לא הורשתה להיכנס לישראל

לראשונה שיתוף פעולה בין השרים ארדן ודרעי מנע כניסת פעילת BDS לארץ • נוסעת שנחתה בנתב״ג סורבה על רקע פעילותה בארגון מועצת הכנסיות העולמית, התומך בקידום חרם נגד ישראל

"רואה את דרעי כגורם מאחד בממשלה" | דרעי צילום: פלאש 90
דרעי: אישור כניסת פעילים כמו פירי הוא למעשה חיזוק הפעילות הפסולה שהיא וחבריה מקדמים ואין לי כל כוונה לתת לזה יד. אשתמש בכל סמכות שבידי כדי למנוע פגיעה בישראל
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

איזבל פירי, פעילת ארגון ה-BDS  הינה נתינת מלאווי שנחתה אמש בשעות אחר הצהריים בשדה התעופה בנתב״ג וביקשה להכנס באשרת תייר.

מבדיקות שביצע המשרד לנושאים אסטרטגיים עולה כי מאז שנת 2002 מועצת הכנסיות העולמית מקדמת את תכנית EAPPI, שפעיליה מגיעים לארץ לתקופות קצובות ומקדמים פעילות אנטי ישראלית.

לאחר התייעצות בין שר הפנים, אריה דרעי, ורשות האוכלוסין וההגירה, הממונה על חוק הכניסה לישראל, לבין המשרד לעניינים אסטרטגיים, בהובלת השר גלעד ארדן, הממונה על הפעילות נגד חרמות כלפי ישראל, החליט השר דרעי על דעתו של המשרד לעניינים אסטרטגיים לסרב את כניסתה של פירי לישראל.

מדובר למעשה בפעם הראשונה בה מדינת ישראל מסרבת כניסת תייר/ת באופן מובהק על רקע פעילות נגד ישראל וקידום חרמות כלכליים, תרבותיים ואקדמיים נגדה.

השר דרעי הבהיר כי הסמכות הנתונה בידו בנושא זה נועדה בדיוק למקרים בהם נוסעים מגיעים באיצטלה שקרית בעודם מגיעים למעשה לקידום ולעידוד פעילות נגד ישראל: ״אישור כניסת פעילים כמו פירי הוא למעשה חיזוק הפעילות הפסולה שהיא וחבריה מקדמים ואין לי כל כוונה לתת לזה יד. אשתמש בכל סמכות שבידי כדי למנוע פגיעה בישראל״.

השר לנושאים אסטרטגיים גלעד ארדן אמר: "אנו נמשיך לפעול על מנת לסכל את כניסתם של פעילי BDS לארץ, כל מטרתם היא לפגוע במדינת ישראל דרך איסוף מידע והצגתו באופן מעוות ושקרי בכדי לפגוע בישראל בעולם. מקומם של פעילי החרם מחוץ לגבולות המדינה ונמשיך לפעול בכל דרך כדי למנוע מהם כניסה לארצנו"



1 תגובות

מיין תגובות